Wednesday, April 15, 2009

Life Is An Open Secret


salam... birthday saya yang lepas, saya dapat hadiah dari cik ST. dia hadiahkan saya sebuah buku yang sangat best. jom tengok! kamu pun mesti suka.


ia adalah hasil penulisan Sister Zabrina. (sila klik untuk ke web dia).

kat sebelah ni lah book cover dia. ia adalah sebuah buku motivasi berbahasa inggeris. sangat simple penulisannya. saya sudah pun baca. walaupun belum habis lagi, tapi saya rasa buku ni sangat praktikal. simple, mudah untuk difahami dan sangat clear.

ia bukan macam sesetengah buku motivasi yang terlalu ber fakta. tapi Sister Zabrina menulis semua ni berdasarkan pengalaman beliau. jadi seolah2 kamu sedang membaca sebua cerita dari seseorang. menarik kan?

so apa lagi? jom la kita baca ramai2. sambil berehat minum air vico. MySpace

0 comments:

Post a Comment