Tuesday, January 27, 2009

Starting Point.........


Dalam keresahan dengan pelbagai karenah dunia dan ujian, saya diberi kekuatan untuk membuat blog ini. sengaja saya letakkan namanya INSPIRASI. saya harap saya dapat memberi inspirasi kepada orang lain walaupun hanya dengan penulisan. saya percaya bahawa untuk menjadi lebih tabah adalah dengan berkongsi semangat dan mendengar cerita2 sedih atau cerita2 hebat orang lain. sebagai seorang pelajar yg mengambil jurusan psikologi, semoga ini adalah langkah pertama untuk saya menyampaikan serta berkongsi segala ilmu yg saya pelajari di universiti atau daripada pemerhatian saya sebagai manusia biasa.

apa yang saya fikirkan adalah matlamat atau cita-cita. sejak dahulu saya selalu berpegang kepada prinsip " jadilah harapan kepada orang lain, bukan pengharap yang hanya duduk diam menyusahkan orang lain"..

isnyaallah..semoga saya dan kamu juga dapat menikmati hidup ini dengan penuh azam yang kukuh untuk menjadi lebih baik. serta mendapat apa yg kita inginkan dalam hidup ini sebelum kematian menjelma..wallahualam..

salam ceria (^_^)

2 comments:

Awan Biru said...

salam..yup inspirasi kpd org lain..InsyaAllah:)
gaye penulisan yg bgs.he3..anyway,thanx 4 ur advice..patutlh ambik psikologi:)

shahadah said...

salam awan biru. oh..sy terlewat balas komen awk. terima kasih jugak. semoga kita selalu ada inspirasi. hehe

Post a Comment